Gymnasiet.

Hej på er!
Anledningen till varför jag inte uppdaterat på några dagar är för att jag har börjat gymnasiet & inte vilket gymnasium som helst utan Tibble gymnasium. Jag har ALLTID velat gå där men jag kom inte in. Sen i tisdags när det var tänkt att jag skulle ha sommarlov fortfarande så ringde de från Tibble & sa att de hade en plats till mig. Så jag är väldigt glad över det & jag är supernöjd. Klassen är helskön & skolan är grym. Så jag är superglad & ångrar inte ett dugg att jag tog platsen. Känns så kul att gå i skolan nu liksom. Vet inte hur jag kommer känna om några veckor men just nu är det toppen! Jag går musikal & kommer att göra det jag ÄLSKAR. Dessutom har vi haft estetdag där vi har haft musikquiz, charader, melodilfestivalen osv. Min grupp vann melodilfestivalen, woop woop. Sen idag hade vi tibblekampen som min klass vann utklädnaden på. Vi var bönder. Dock kom vi bara nästsis haha så dåliga. Vi som trodde att vi kom bra till. Aja nu ska det bli skönt med helg. Dags att börja med riktigt schema nästa vecka & vakna tidigare, usch tidiga mornar längtar jag INTE till. Aja nu ska jag göra annat så vi hörs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0