Om bloggerskan.

Hej på er!

I min blogg kommer jag att blogg kommer jag att blogga om dels mitt liv, blandannat om hur jag står ut med mina nedgångar som skolios, depression & ångest. Bloggen kommer även innehålla mycket om mode som jag älskar & jag kommer även ha en hjälphörna. Tog inspirationen från hofh, eller Johanna som hon då heter, hon har hjälpt så många & nu vill JAG hjälpa till. Samhället är väldigt kritiskt vilket kan tynga självförtroendet lite men jag ska hjälpa till att bygga upp den igen med mina egenskaper. Sen kommer det även mycket träningstips, skönhet osv. Hope you gonna like it♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2013-08-05 @ 21:43:58
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0